Ulotki reklamowe to znana i sprawdzona forma przyciągania nowych klientów. Można je rozdawać, dorzucać do realizowanych zamówień czy trzymać na widoku w lokalu, aby każdy mógł przejrzeć ofertę. Świetnym pomysłem jest zawarcie na nich dodatkowego kuponu rabatowego albo innych korzyści, aby korzystanie z ulotek było atrakcyjne.
Co jednak warto wiedzieć, zanim przystąpi się do drukowania ulotek https://www.copyshop.krakow.pl/oferta/ulotki/ i na co zwrócić uwagę przy wybieraniu drukarni?
Na co zwrócić uwagę przed drukiem ulotek?
Każda forma reklamy czy informacji powinna być przemyślana i nie inaczej jest w przypadku ulotek. Jeśli ktoś decyduje się na drukowanie ulotek, to przed zleceniem warto sprawdzić, czy projekt jest dobrze zrobiony, zawiera wszystkie ważne informacje i faktycznie przyciągnie nowych klientów. W zależności od tego, do jakich grup docelowych kieruje się ulotki, trzeba dopasować do nich treść.
Dobrze będzie, jeśli skorzystanie z ulotki da dodatkowe korzyści tak, aby nie trafiła ona do kosza. Oprócz tego kluczowe jest, aby na wydrukowanej ulotce, pierwsze rzucało się w oczy chwytliwe hasło – to na pewno zachęci ludzi do przeczytania treści i skorzystania z oferty. Nie można także zapominać o ciekawej oprawie graficznej, jest ona jedną z pierwszych rzeczy, na które zwróci uwagę potencjalny klient!
Drukowanie ulotek – jak wybrać drukarnie?
Jeśli projekt ulotki do druku jest już gotowy, teraz pozostaje jedynie znalezienie odpowiedniej drukarni, która ten wydruk wykona. Można oczywiście zrobić to w domowej drukarce, jednak jakość nie będzie tak dobra. Szukając drukarni najlepiej wybrać tą, która drukuje na dobrej jakości papierze, o sporej grubości i używa wysokiej jakości tuszy, odpornych na działanie światła.
Warto zdecydować się na wydruk online, jest to najlepsza opcja, ponieważ wybór jest o wiele większy i można porównać dużo ofert. Wydruk powinien być najwyższej klasy, ponieważ ulotki, które będą wyglądać blado i słabo raczej nie przyciągną nowych osób.