Ścianka reklamowa, jak wskazuje jej nazwa, służy przede wszystkim reklamie. Może ona jednakże stanowi także efektowną część dekoracyjną albo informacyjną. Obecnie można spotkać na rynku wiele typów reklamowych ścianek, które oferują tak naprawdę nieograniczone opcje prezentowania posiadanego biznesu. Możemy zatem spokojnie wybierać, który produkt będzie najbardziej odpowiadał naszym preferencjom. 

Rodzaje ścianek reklamowych

Można wyróżnić wiele typów ścianek, wśród najbardziej popularnych warto wymienić: 

  • ścianki tekstylne,
  • ścianki Pop-up,
  • ścianki Hop-up. 

Ścianki tekstylne

Zaprojektowane przede wszystkim o osobach będących właścicielami firm, które systematycznie pojawiają się na różnego typu prezentacjach własnych przedsiębiorstw. Projektuje się je z lekkiej typu aluminium, co skutkuje tym, iż przeniesienie konstrukcji oraz jej zmontowanie i zdemontowanie jest łatwe i nie wymaga sporych nakładów sił. 

Ścianki Pop-up

Ścianki typu Pop-up są systemem wystawowym do szybkiego rozłożenia w miejscach ekspozycji i łatwego zdemontowania po zakończonej promocyjnej akcji. Dlatego umożliwiają one wzięcie profesjonalnego udziału w tego typu branżowych imprezach, bez przymusu kupowania wybranych wystawienniczych części.

Tego typu gotowe wystawiennicze zestawy zagwarantują nam, iż kompozycja oraz stylistyka stanowiska będą za każdym razem zachowane na wysokim poziomie. To bardzo dobre narzędzie celem prezentacji przedsiębiorstwa na różnego typu promocjach, eventach czy też targach. 

Ścianki Hop-up

Największym plusem tegoż systemu będzie sposobność do szybkiej wymiany grafiki, a nawet opcja jego wyczyszczenia w wypadku, kiedy będzie on wybrudzony. Hop-upy mają aluminiowe, lekkie stelaże. Montowanie nie będzie wymagało narzędzi dodatkowych, co jest sporym udogodnieniem. Następną cechą tego typu ścianek reklamowych https://www.copyshop.krakow.pl/oferta/scianki-reklamowe jest użycie materiału pod grafikę. Napina się ją na system i mocuje do niego przy pomocy rzepów. To szybkie i łatwe rozwiązanie.