Można zaobserwować, że ścianki reklamowe z roku na roku cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Nie wszyscy przedsiębiorcy jednak przekonali się do wspomnianego rozwiązania.
Dlaczego ścianka reklamowa doskonale zda egzamin jeżeli chodzi o przedstawienie oferty firmy? Jakie możemy wyróżnić rodzaje tych produktów?
Ścianki Hop-up
Należy mieć świadomość, że zdecydowanie najczęściej wymienianym argumentem przemawiającym za zaopatrzeniem się w tego rodzaju ścianki jest możliwość bardzo szybkiej wymiany grafiki.
Ponadto jeżeli zostałaby zabrudzona, użytkownik będzie miał możliwość jej wyprania.
Koniecznie trzeba zdawać sobie sprawę, że omawiane Hop-Up’y wyposażone są przez producenta w aluminiowe i lekkie stelaże. Warto wiedzieć, że ich montaż nie będzie wymagał użycia żadnych dodatkowych narzędzi.
Do cech charakterystycznych hop-up’ów należy również zaliczyć zastosowanie tkaniny pod grafikę.
Ścianki modułowe
Cechą charakterystyczną ścianek modułowych jest możliwość połączenia przez przedsiębiorcę ze sobą kilku pojedynczych systemów. Koniecznie trzeba zdawać sobie sprawę, że każdy z produktów można stosować nie tylko i wyłącznie osobno, ale również w całości.
W ten sposób użytkownik ma możliwość korzystania z produktu w zależności od swoich potrzeb.
Zobacz produkty
Ponadto można bez żadnego problemu podjąć decyzję o zamontowaniu do ścianek modułowych reflektorów. Bardzo wysoka jakość produktu sprawia, że potencjalni klienci zwrócą uwagę na firmę na różnych konferencjach czy targach branżowych.
Przedsiębiorcy nie powinni się bać korzystać z takiej formy promocji.